Ciągle szukasz sposobu jak schudnąć i jak zacząć, w końcu, z powodzeniem ćwiczyć? Nie mam złotych rad, ale może parę wskazówek ułatwi Ci początek nowego roku 🙂 


⭐️ Noworoczne postanowienia rządzą się swoimi prawami – im bardziej wzniośle brzmią tym krócej trwają. ⁣

„Od jutra będę ćwiczyć” – znasz to? Szczególnie popularne jest to w styczniu 😉 Sama też padałam ofiarą niewypełnionych postanowień. ⁣

Na szczęście praca z pacjentami i ciągła nauka zmieniła moje podejście do zdrowego stylu życia. Teraz inaczej patrzę na możliwości mojego ciała. ⁣

👉🏼 Jak utrzymać zdrowy i świadomy trening? ⁣


– Baw się intensywnością ćwiczeń. Wcale nie jest tak, że im mocniej i ciężej trenujesz to szybciej osiągniesz wymarzone rezultaty. Zmieniaj intensywność, rodzaj ćwiczeń i obciążenia. Daj sobie czas.⁣
– Pamiętaj, że nie liczy się masa mięśniowa, a możliwości mięśni. Doceniaj je i to na co mogą Ci pozwolić. ⁣
– Nie porównuj się do innych. Nie kopiuj treningu innych osób. Skup się na sobie i swoich indywidualnych potrzebach. ⁣
– Zapomnij o dietach. Dowiedz się jakie są Twoje dietetyczne potrzeby i właśnie ich się trzymaj. ⁣
– Naucz się opanowywać stres. Jeżeli się nie zrelaksujesz ciężko będzie o progres. Dbaj o swojego ducha. ⁣

👉🏼 Jak możesz zwiększyć szanse na powodzenie Twoich fit postanowień? ⁣


– Zapytaj siebie czego już próbowałaś i dlaczego to się nie udało lub udało? ⁣
– Co chcesz osiągnąć? Konkretnie – żeby przestały Cię boleć plecy, mniej się męczyć, przebiec maraton? ⁣
– Wypisz powodu dla których zaczynasz. Pamiętaj o tym. ⁣
– Nie komplikuj. Stosuj metodę małych kroków. Ułatwiaj – np. przygotuj ubrania do biegania dzień wcześniej. ⁣
– Wykorzystuj stare nawyki do budowania nowych – codziennie spacerujesz? Podczas spaceru zrób ćw. oddechowe. ⁣
– Otaczaj się wspierającymi ludźmi. ⁣
– Dołącz do wyzwania, znajdź grupę wsparcia – razem raźniej. ⁣