Trzy proste sposoby na zdrowy oddech.

🤷🏻‍♀️Najczęściej nie zaczynamy bo coś wydaje się za trudne, uważamy, że nie mamy czasu lub czekamy na odpowiedni moment. 💁🏻‍♀️

Dziś chcę Wam powiedzieć, że odpowiedni moment jest TERAZ.

Bez wymówek już w tej chwili możesz zacząć zdrowiej oddychać.

Liczą się wszystkie kroki, nawet te małe! 

1. Zacznij oddychać przez nos – zwracaj na to uwagę, zamykaj usta, pamiętaj o tym. 
2. Pamiętaj, że masz oddech – masz chwilę? Przerwa w pracy? Za Tobą długa rozmowa telefoniczna? Denerwujesz się? – zwolnij oddech, skup się na wdechu i wydechu, policz oddechy, rozluźnij ramiona, weź powietrze w dolne żebra. Oddychaj spokojnie. Wdech, wydech, wdech, wydech….

3. Wydłuż wydech – już wiesz, że oddychasz przez nos, czujesz wdech i wydech. Stres? Nie możesz zasnąć? Skup się i wydłuż wydech. Oddychaj dalej spokojnie, wcale nie musi być głęboko. Po prostu gdy czujesz, że czas na wydech – niech będzie trochę dłuższy niż wdech.

❣️Tyle. Możesz zaczynać 🙂 To naprawdę dużo zmienia.

Nie musisz zostać mistrzem jogi i medytacji. Wystarczy, że będziesz oddychać świadomie. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Może cię zainteresować:

Na jak długo potrafisz wstrzymać powietrze?

Na jak długo potrafisz wstrzymać oddech? Czy znasz to niekomfortowe uczucie podczas wstrzymywania powietrza, które ponagla Cię do wzięcia jak najszybciej oddechu? Czy wiesz czym

Oddech w stresie.

Zarządzanie stresem jest umiejętnością, której można się nauczyć. Trzeba tylko znać odpowiednie do tego narzędzia. Ja też musiałam to opanować i wiem jak się możemy