Techniki oddechowe na lepszy seks.

Gdy myślę o seksie to tym, co pierwsze mi przychodzi na myśl to ciężki, głośny oddech. Przyspieszający im bliżej jest orgazmu🔥

🤓 Oddech jako przejaw działania układu autonomicznego(AUN) pokazuje nam jego stan oraz pozwala na jego regulację. A seks to kaskada zdarzeń pochodzących z AUN.

💋 Jak wykorzystać oddech by seks był przyjemniejszy, a orgazmy weszły na wyższy poziom? 

Przed: 
1. Stosuj oddech kontrolowany, relaks i medytację. To wyciszy AUN i uspokoi myśli. Wszystko po to by być myślami w „łóżku” a nie przed biurkiem w pracy. Oddychaj cały czas przez nos! (Fajnie też sprawdzi się ostatnie ćwiczenie z mojego instastory).
2. Możecie spróbować synchronizacji oddechu razem – siądźcie naprzeciwko siebie i zgrajcie swoje wdechy i wydechy.

W trakcie: 
1. Pozwól sobie na oddech, nie wstrzymuj oddechu – nie jest to zadanie wymagające precyzji i myślenia 😉
2. Wydawaj dźwięki – mruczenie i jęki uspokajają oddech oraz relaksują. Nie musisz krzyczeć, ale możesz. 
3. Staraj się oddychać powoli. Rób długie spokojne wydechy i powolne, pełne wdechy torem przeponowym – Twoje mięśnie się rozluźnią, zejdzie nadmierne napięcie z okolic miednicy co „wyzwoli orgazm” na całe ciało. 
4. Jeżeli boisz się, że dojdziesz przedwcześnie (lub chcesz przeciągnąć moment orgazmu) – zacznij kontrolować oddech, rób krótkie pauzy po wydechu. 
5. W trakcie orgazmu staraj się oddychać wciąż powoli i spokojnie. Są też osoby, które lepiej reagują na szybki oddech 🚀

Musisz to sprawdzić 😉

Praca domowa: 
1. Sprawdź jak na Ciebie działa kontrola oddechu w trakcie masturbacji – lepiej się czujesz przy wolnym, czy szybkim oddechu? A może wstrzymując oddychanie? 
2. Trenuj oddech „świadomie kontrolowany”- w ten sposób stanie się nieświadomy 😉 
3. Rób ćwiczenia oddechowe torem przeponowym z synchronizacją skurczów mięśni dna miednicy – wydech uniesienie/wdech obniżenie. 
4. Oddychaj tylko przez nos – tam produkowany jest tlenek azotu, który rozszerza naczynia krwionośne. To właśnie w jego uwalnianiu pomaga Viagra żeby doszło do erekcji. Ale masz już przecież nos 💁🏻‍♀️

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Może cię zainteresować:

Na jak długo potrafisz wstrzymać powietrze?

Na jak długo potrafisz wstrzymać oddech? Czy znasz to niekomfortowe uczucie podczas wstrzymywania powietrza, które ponagla Cię do wzięcia jak najszybciej oddechu? Czy wiesz czym

Oddech w stresie.

Zarządzanie stresem jest umiejętnością, której można się nauczyć. Trzeba tylko znać odpowiednie do tego narzędzia. Ja też musiałam to opanować i wiem jak się możemy