Techniki oddechowe na lepszy seks.

Gdy myślę o seksie to tym, co pierwsze mi przychodzi na myśl to ciężki, głośny oddech. Przyspieszający im bliżej jest orgazmu🔥

🤓 Oddech jako przejaw działania układu autonomicznego(AUN) pokazuje nam jego stan oraz pozwala na jego regulację. A seks to kaskada zdarzeń pochodzących z AUN.

💋 Jak wykorzystać oddech by seks był przyjemniejszy, a orgazmy weszły na wyższy poziom? 

Przed: 
1. Stosuj oddech kontrolowany, relaks i medytację. To wyciszy AUN i uspokoi myśli. Wszystko po to by być myślami w „łóżku” a nie przed biurkiem w pracy. Oddychaj cały czas przez nos! (Fajnie też sprawdzi się ostatnie ćwiczenie z mojego instastory).
2. Możecie spróbować synchronizacji oddechu razem – siądźcie naprzeciwko siebie i zgrajcie swoje wdechy i wydechy.

W trakcie: 
1. Pozwól sobie na oddech, nie wstrzymuj oddechu – nie jest to zadanie wymagające precyzji i myślenia 😉
2. Wydawaj dźwięki – mruczenie i jęki uspokajają oddech oraz relaksują. Nie musisz krzyczeć, ale możesz. 
3. Staraj się oddychać powoli. Rób długie spokojne wydechy i powolne, pełne wdechy torem przeponowym – Twoje mięśnie się rozluźnią, zejdzie nadmierne napięcie z okolic miednicy co „wyzwoli orgazm” na całe ciało. 
4. Jeżeli boisz się, że dojdziesz przedwcześnie (lub chcesz przeciągnąć moment orgazmu) – zacznij kontrolować oddech, rób krótkie pauzy po wydechu. 
5. W trakcie orgazmu staraj się oddychać wciąż powoli i spokojnie. Są też osoby, które lepiej reagują na szybki oddech 🚀

Musisz to sprawdzić 😉

Praca domowa: 
1. Sprawdź jak na Ciebie działa kontrola oddechu w trakcie masturbacji – lepiej się czujesz przy wolnym, czy szybkim oddechu? A może wstrzymując oddychanie? 
2. Trenuj oddech „świadomie kontrolowany”- w ten sposób stanie się nieświadomy 😉 
3. Rób ćwiczenia oddechowe torem przeponowym z synchronizacją skurczów mięśni dna miednicy – wydech uniesienie/wdech obniżenie. 
4. Oddychaj tylko przez nos – tam produkowany jest tlenek azotu, który rozszerza naczynia krwionośne. To właśnie w jego uwalnianiu pomaga Viagra żeby doszło do erekcji. Ale masz już przecież nos 💁🏻‍♀️

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Jeżeli chcesz więcej dowiedzieć się o oddychaniu i poznać skuteczne metody treningu oddechowego... ⏬ :)

Dodatkowo, dostaniesz za darmo eBooka “Oddychanie nosem – Przewodnik”

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w postaci adresu e-mail przez sofizjo.pl w celu przesyłania na podany przeze mnie adres e-mail newslettera oraz informacji handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a RODO oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, jak również w celu weryfikacji listy subskrybentów ww. newslettera.Oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania moich danych dostępną tutaj.

Może cię zainteresować:

Po co rozciągać boki klatki piersiowej?

Ćwiczeń oddechowych nie robimy tylko po to, żeby się zrelaksować. Rozciąganie boków klatki piersiowej wiąże się z rozluźnianiem i rozciąganiem mięśni międzyżebrowych. Po co to

Oddech i brzuch

Twój brzuch potrzebuje Twojego oddechu. A Twoja przepona potrzebuje Twojego brzucha. Przepona jest głównym mięśniem oddechowym, który wykonuje około 80% pracy oddechowej. Oddziela klatkę piersiową od

Zdrowy Oddech

Czy naprawdę trzeba pracować nad tym całym oddechem? Nie, nie trzeba. Tylko odpowiedz sobie na pytanie: Czy czujesz się w pełni zdrowia psychicznego i fizycznego?  To

Nie mogę głęboko oddychać

Czy zdarza Ci się, że nie możesz głęboko oddychać? Czujesz, że nie możesz odetchnąć pełną piersią? Jeżeli tak, to mam dla Ciebie kilka wskazówek, co