Mój sposób na skoliozę

After one PRI™ session 💪

➡ Niżej opis terapii 👇

To nie magia to biomechanika ❤

👉Co widzimy przed terapią (zdjęcie lewe):
– skracane prawej strony tułowia (asymetria tzw. trójkątów talii)
– skośne ustawianie miednicy                                                                                                                                      – 
asymetryczne ustawianie łopatek i barków

👉A co widzimy po terapii ?
Wyrównanie asymetrii.

👉Co robiliśmy?

– repozycja miednicy wg metody PRI™

– inhibicja nadaktywnych mięśni (PRI™)

– praca nad stabilizacją centralną (elementy pilatesu + ćw. równoważne) 

– czynne wydłużenie tułowia z prawej strony (PNF + Bobath)

❓Czy taka repozycja zostaje na zawsze ?
Niestety nie. Dlatego każdy mój pacjent dostaje ćwiczenia do wykonywania w domu- tak by zmienił się jego nawyk utrzymywanej postawy ciała. Przy wspólnej pracy postawa ciała zmienią się już na stałe 😀

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Jeżeli chcesz więcej dowiedzieć się o oddychaniu i poznać skuteczne metody treningu oddechowego... ⏬ :)

Dodatkowo, dostaniesz za darmo eBooka “Oddychanie nosem – Przewodnik”

Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w postaci adresu e-mail przez sofizjo.pl w celu przesyłania na podany przeze mnie adres e-mail newslettera oraz informacji handlowych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a RODO oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, jak również w celu weryfikacji listy subskrybentów ww. newslettera.Oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania moich danych dostępną tutaj.

Może cię zainteresować:

Nie mogę głęboko oddychać

Czy zdarza Ci się, że nie możesz głęboko oddychać? Czujesz, że nie możesz odetchnąć pełną piersią? Jeżeli tak, to mam dla Ciebie kilka wskazówek, co

5 wskazówek jak obserwować swój oddech

Podczas medytacji, ćwiczeń oddechowych oraz praktykowania uważności często padają polecenia, by skoncentrować się na swoim oddechu, czuć swój oddech oraz go obserwować. Co to właściwie znaczy

Dlaczego wzdychamy?

Po co nam wzdychanie? Czy można wzdychać za dużo? Czy wzdychanie pomaga, a może szkodzi? Dowiedz się więcej na temat wzdychania! Zdrowa osoba dorosła wzdycha