REGULAMIN

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniu „Oddech SOS – Kurs specjalistyczny. Poziom podstawowy” oraz „Oddech SOS – Kurs specjalistyczny. Poziom Zaawansowany”

(„Regulamin”)

I.                  POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.                 Organizatorem szkolenia jest Sandra Osipiuk-Sienkiewicz prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Sandra Osipiuk-Sienkiewicz Oddech SOS.

2.                 Organizator Szkolenia posiada uprawnienia, wiedzę i doświadczenia niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia Szkolenia.

3.                 Na potrzeby Regulaminu, zastosowanie będą miały następujące definicje:

a.       Organizator – oznacza Sandrę Osipiuk-Sienkiewicz prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Sandra Osipiuk-Sienkiewicz Oddech SOS, pod adresem: ul. Sportowa 1/4, 08-200 Łosice, posiadającą NIP: 4960235419, REGON: 524384176;

b.       Szkolenie – oznacza szkolenie pod nazwą „Oddech SOS – Kurs specjalistyczny. Poziom podstawowy” lub „Oddech SOS – Kurs specjalistyczny. Poziom zaawansowany” przeprowadzone w formie Webinarów oraz poprzez udostępnienie Materiałów;

c.       Materiały – oznacza nagrania audio-wizualne, prezentacje, informacje i opracowania do pracy własnej Klienta (case study), związane bezpośrednio z tematem Szkolenia;

d.       Klient – oznacza osobę fizyczną (w tym osobę prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą), osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność do czynności prawnych, która kupiła i opłaciła udział w Szkoleniu;

e.       Umowa o Szkolenie – umowa o świadczenie usługi Szkolenia zawarta między Stronami;

f.        Strony – oznacza Organizatora i Klienta;

g.       Webinar – oznacza część Szkolenia organizowaną przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na warunkach opisanych w pkt IV Regulaminu.

II.                  SZKOLENIE

1.                 Organizator organizuje Szkolenie zgodnie z harmonogramem i w zakresie opisanym odpowiednio pod adresem: https://sofizjo.pl/produkt/oddech-sos-kurs-specjalistyczny/ i  https://sofizjo.pl/produkt/oddech-sos-kurs-specjalistyczny-ii/. Terminy realizacji poszczególnych modułów w ramach Szkolenia mogą ulec zmianie, o czym Organizator będzie informował z odpowiednim wyprzedzeniem, poprzez korespondencję e-mailową z Klientem lub telefonicznie.

2.           W Szkoleniu mogą wziąć udział: fizjoterapeuci oraz inni przedstawiciele zawodów medycznych, logopedzi, psycholodzy, terapeuci ruchowi, trenerzy personalni oraz instruktorzy
jogi oraz metody pilates. Klient na prośbę organizatora zobowiązany jest do potwierdzenia swoich kwalifikacji stosownymi dokumentami. 

 

III.                  ZAWARCIE UMOWY O SZKOLENIE

1.                 Udział w Szkoleniu, możliwy jest po dokonaniu zakupu Szkolenia na stronie internetowej Organizatora: https://sofizjo.pl/produkt/oddech-sos-kurs-specjalistyczny/ lub https://sofizjo.pl/produkt/oddech-sos-kurs-specjalistyczny-ii/ opłaceniu Szkolenia oraz akceptacji niniejszego Regulaminu. Akceptacja Regulaminu następuje w momencie dokonania zakupu Szkolenia.

2.                 Organizator potwierdza poprzez korespondencją e-mailową otrzymanie zgłoszenia zakupu Szkolenia, jego opłacenia oraz akceptację niniejszego Regulaminu, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy o Szkolenie.

3. W przypadku wyboru ratalnej płatności za szkolenie Oddech SOS – kurs specjalistyczny, klient zobowiązany jest do trzymania się harmonogramu płatności podanym w oficjalnej komunikacji mailowej z adresu sandra@sofizjo.pl. Raty należy uiścić w terminie: 

– pierwsza rata w wysokości 699,50 zł w dniu zakupu, ale nie później niż do 30.10.2024.  

– druga rata w wysokości 699,50 zł do 30.11.2024r. 

W przypadku braku terminowych wpłat, klient nie będzie mógł wziąć udziału w szkoleniu. 

4. Zwrot wypłaty w przypadku rezygnacji ze szkolenia:

– całkowity zwrot wpłaconej sumy – w przypadku rezygnacji najpóźniej na 30 dni kalendarzowych  przed rozpoczęciem szkolenia po mailowym poinformowaniu o rezygnacji organizatora na adres sandra@sofizjo.pl.

IV.                  UDZIAŁ W SZKOLENIU. REALIZACJA SZKOLENIA

1.                 Szkolenie polega na udostępnieniu Materiałów oraz prowadzeniu Webinarów.

2.                 Szkolenie, w części obejmującej Webinary, zostanie przeprowadzone przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. Udział w Szkoleniu obejmuje w szczególności dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym wszystkich osób uczestniczących w Szkoleniu, podczas którego uczestnicy Szkolenia mogą się wypowiadać i dyskutować.

3.                 Aby uczestniczyć w Webinarach, Klient musi posiadać dostęp do Internetu oraz komputera / telefonu / tabletu umożliwiającego komunikację z Organizatorem oraz innymi uczestnikami Szkolenia (poprzez głośnik lub możliwość prawidłowego podłączenia zestawu słuchawkowego), który umożliwi prawidłowe i niezakłócone wyświetlanie i słuchanie Szkolenia oraz aktywny udział w Szkoleniu.

4.                 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwość uczestnictwa w Webinarach (w całości lub w części), jeżeli brak tej możliwość wynika z braków lub problemów technicznych nie leżących po stronie Organizatora.

V.                  PRAWA AUTORSKIE

1.                 Materiały przekazane w toku Szkolenia i w toku realizacji Umowy o Szkolenie oraz Webinary, są objęte ochroną prawnoautorską na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. – Prawo autorskie i prawa pokrewne. Wszelkie Materiały oraz Webinary przeznaczone są jedynie do użytku własnego Klientów. Zabrania się jakiejkolwiek dystrybucji, w tym kopiowania, wyświetlania, opracowywania i wykorzystywania Materiałów i Webinarów.

2.                 Nagrywanie Webinarów, uczestniczenie w Webinarach przez osoby inne niż Klienci, jest zabronione.

3.                 Organizator ma prawo zablokowania Klientowi dostępu do Webinarów (bez prawa do żądania zwrotu części lub całości ceny za Szkolenie), w przypadku naruszenia Regulaminu, w szczególności pkt V Regulaminu.

VI.                  REKLAMACJA

1.                 Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji dotyczącej realizacji Szkolenia w formie korespondencji e-mailowej na adres: sandra@sofizjo.pl, najpóźniej w terminie 14 dni od daty ostatniego Webinaru. Organizator potwierdza otrzymania reklamacji w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

2.                 Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta, dane teleadresowe Klienta, informację dotyczącą Szkolenia (nazwa i data szkolenia), uzasadnienie reklamacji, oczekiwania Klienta z tytułu reklamacji.

3.                 Organizator rozpatruje reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.

4.                 Organizator informuje Klienta poprzez korespondencję e-mailową o uznaniu lub o odrzuceniu reklamacji.

VII.                  ODWOŁANIE SZKOLENIA

1.                 Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia w przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników Szkolenia.

2.                 W przypadku podjęcia przez Organizatora decyzji o odwołaniu Szkolenia z przyczyny wskazanej w pkt VII.1 Regulaminu, Klienci zostaną o tym niezwłocznie poinformowani, nie później niż na 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Szkolenia, tj. najpóźniej w dniu 17.01.2025r.

3.                 W przypadku odwołania Szkolenia z przyczyny wskazanej w pkt VII.1 Regulaminu, Organizator dokona zwrotu ceny za Szkolenie wpłaconej przez danego Klienta, nie później niż w terminie do 10 dni od dnia poinformowania Klientów o odwołaniu Szkolenia.

VIII.                  ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.                 Klient jest uprawniony do odstąpienia od Umowy o Szkolenie nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie Szkolenia.

2.                 Klient składa Organizatorowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o Szkolenie poprzez korespondencję e-mailową na adres: sandra@sofizjo.pl.

3.                 Organizator niezwłocznie potwierdza poprzez korespondencję e-mailową otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Szkolenie.

4.                 Organizator zwraca cenę za Szkolenie otrzymaną od Klienta, który złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o Szkolenie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Szkolenie, zgodnie z pkt VIII.1 Regulaminu.

IX.                  PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1.                 Poprzez zawarcie Umowy o Szkolenie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych przez niego danych osobowych, o których mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

2.                 Dane osobowe, niezbędne realizacji Umowy o Szkolenie, obejmują: imię i nazwisko i/lub firmę Klienta, adres, adres e-mail oraz numer telefonu.

3.                 Dane osobowe, o których mowa w pkt IX.2 Regulaminu, są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Umowy o Szkolenie i prawidłowego przeprowadzenia Szkolenia i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim.

4.                 Administratorem danych osobowych jest Organizator.

5.                 Klient ma prawo do żądania wglądu, weryfikacji, zmiany oraz usunięcia swoich danych osobowych.

6.                 Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przysługujących Klientowi na podstawie przepisów RODO.

7.                 Dane osobowe Klienta są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji Szkolenia.

X.                  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.                 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów Regulaminu. O zmianie zapisów Regulaminu, Klienci zostaną powiadomieni poprzez korespondencję e-mailową.

2.                 W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, RODO oraz ustawy – Prawo autorskie i prawa pokrewne.

3.                 Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu Umowy o Szkolenie będą rozpatrywane przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy – Śródmieście w Warszawie.